2012年11月12日星期一

11.11.2012 草家太陽聚

對啊 , 對啊 ... 你們沒看錯 , 昨天才和牠們去了海下 , 今天又有太陽聚活動了
不是我不忙 , 但反正就是怎樣如何也有很多事忙 , 總要去玩了吧 ~
但我可是有先完成功課的 !

約了這次太陽聚的原因就是因為剛認識了新的太陽朋友 , 對於每一個新加入的朋友 , 也很想把牠們 / 他們帶進了我們的太陽帝國 , 再加上嘛 , Nike 媽想在室內聚 , 就約了上我家囉 !
 
這次好熱鬧啊 , 有7隻太陽1隻凱克 , 8隻鸚鵡呢 !
Cash 爸說這裡好像雀街能記  哈哈
(看到倒樹沖的 Apple 嗎 ~)
 
這就是陽陽啊 , 好靚女
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 


 
 
像Echo 當反轉鸚
 
 
今天被多多追打時不慎弄傷了咀的Apple , 要快點好起來啊
 
今天當了烈女的多多 , 會欺負最小的Apple , 也很愛飛去追打其他太陽 !   
 
一見到相機就會舉起小腳的小朋友 , 好可愛 !
 
 
來多次上次的 "一籠雀" ,
籠頂是多多的佔據地 , Happy Echo 在多多腳下 Nike Sony 穩守右面的領土
Cash 在中間 , 陽陽呢 , 在左下角
Apple 呢 , 在牠的"Apple's corner" 定驚 哈哈
 
 
 
 
攀洞高手 - 鴨仔Sony

面對入侵者 , Happy Echo 奮力守護主人房
 
 

 
這張好怨婦 feel , 哈哈 ~
 
 
 
又到高難道大合照時間
 
 
 
 
 
由於陽陽和Apple很怕和其他太陽站在一起 , 合照變得很困難
等到Happy 都睡了 哈哈

 
 
今天玩得好高興啊 , 還有段搞笑小插曲
 
Nike 媽 : 龍(Cash 爸) 你宜家仲有無學生優惠
 
Cash爸 : 無呀 開始做野即日已經無啦
 
Nike 媽 : 聽住個 do do do 聲 , 仲會優惠閃燈 , 變做do 一聲 , 覺唔覺好無情 ... 我記得我第一日聽到 , 好有心臟停頓嘅感覺 O__o 不過你宜家可以同2蚊機做朋友
 
Cash爸 : 咩係2蚊機 ?__?
 
Nike 媽 : 2蚊機有學童優惠係無得用架 , 有時有d車站中間d位有部機 拍一拍會慳2蚊
 
陽陽媽 : 係呀 , d2蚊機多數會set 係兩個車站中間 專係用黎吸引人搭地鐵
 
Nike 媽 : E ~ 你都係2蚊機嘅fans 喎
 
陽陽媽 : 其實我係港鐵職員 ......
 
大家 : !!!!!

沒有留言:

發佈留言