2013年8月7日星期三

金翅訓覺鳥

前排有人問我究竟一隻太陽可以點訓
係囉 ..... 究竟可以點訓呢 ?
 
企係度訓 ? 好似Formal 得濟喎 ....
 
咁似塊地氈咁趴係度訓 , 媽媽話我地呢個姿勢好 sexy @__@
 
咁反肚訓 , 夠晒可愛啦掛 ~
Sony ~ 督肚肚 (督)
 
打橫訓又得
 
打直訓都得 , 得左!
 
個頭收係對翼度訓又得
 
決定好點訓 , 都要睇下訓邊架 ?
 
訓紙皮箱 ? 貨物出門 恕不退換
唔得唔得 , Sony 話 : 我係非賣品
 
咁不如學Echo 樣樣衰衰咁訓心口呀
又得 !
 
Sony : 我邊有臭 Echo 咁樣衰 , 我覺得我挨住心口訓個樣好Sweet ~
 
係自己屋企 , 無間巢箱房訓點得架
Happy (普通話) : 這是我的睡房 (驕傲mode)
 
但一個巢對於一對Gay味籠鳥 , 似乎又真係Gay 得濟添
咁所以呢對Gay味籠鳥 , 有媽媽親手縫嘅吊床訓
'
 
(鳴謝金翅快樂鳥 , 臭回音 , Angel , Nike and Sony 客串)
(相片全部由 Echo Ma and Nike Ma 拍攝)
 
 

沒有留言:

發佈留言