2014年1月13日星期一

Have a green treat

 
最近每天都在學校寫足整天字 , 做完Past Paper 又作文
回家又要整理重溫成版滿字的筆記
真的很忙很忙 , 所以黎緊多個月都不能常出 Post 了
但幸好還可抽時間陪鳥兒們
就在這放點生活照吧!
 
 
南瓜菜苗 :')
 
 
很愛吃草莓的Happy , 滿咀都是了耶 !
 
 
很窩心的Echo
溫溫下書 , 另轉頭就見到有隻咁嘅野吊係度偷窺我
宜家 Echo 迷戀我已經去到變態嘅地步 , 食一啖野都要走黎餵返我一啖
不過呢個小朋友其實幾識關心人嘅 , 對我好錫我之餘對其他人都好友善
 ( 除了會攻擊 Nike Ma ~ 妒忌~ ~ ~ )
 
四鳥外出看紅葉
 
 
 
 
 
靚仔 Nike ~
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
正方形頭 !!!
 
 
 
 
 

沒有留言:

發佈留言