2013年5月26日星期日

525 太陽生日聚會

網主我一直在忙忙忙 , 忙功課 , 忙測驗 , 也準備忙考試
但已經很久沒跟大家聚了 , 適逢每年鸚鵡的繁殖季
這幾個月也是各位的鸚鵡的生日 , 結果抽了個時間弄了個太陽生日會
今次前後一共有十隻太陽 , 總共有十三隻鸚鵡
 
首先先看看大B吧 , 對上一次見 , 才是綠毛小子
這麼快就大個女了 , 眼大大好漂亮啊

 
 
今天不乖的小孩 , 不停咬人
結果被罵還要躲起來
 

 
 


 

 
 
人雀開餐 !
鳴謝草媽的準備 , 草婆婆 和 Nike Ma 的好廚藝
好有大食會
 
 
 
厚切三文魚 ! 好味
 
 
Happy : 樓上的三文魚 , 嘩 (驚嘆)
 
好味到連兩雀都唔識講 (呆)
 
Sony : 三文魚橙到同我有得揮喎 !
 
 
 
 

 
 
 
飯後 , 靚女卡比同迷金 Q 仔加入
 
 

主人很忙所以沒時間,慢慢幫卡比捽針毛啊
我見有針毛又手痕了 :P , 其實我手勢也不錯的啊
每一隻也願意被我摸
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
另一邊廂 , 飲飽食醉的一群
 
 
 
 
Cash Ma 飲水機
 
 
等齊人了 , 是次聚會最後一個成員到了 - 燒賣
 
好冧 ~
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
燒賣是我很喜歡的 Pied Sun Conure 啊 , 飛行羽的黃色好美 !
 
 
 
 
人齊 , 大合照時間~
 
 
 
 
Photo by Teddy
 
燒賣 : 你唔好行過黎 ... 你唔好行過黎 ... 你唔好行過黎 (!!!)
Happy : 嘩 , 唔好殺過黎 ....
Echo : 形勢火急 , 都係閃啦
 
 
 
臨走的眼訓Nike
 
 

沒有留言:

發佈留言