2013年5月23日星期四

小薑餅 , 大世界

前言 ...
其實網主每天的生活  , 除了上學 , 回家溫書 , 陪鸚鵡
在假日時就是很愛和大朋友去發掘些特別的地方 , 還有好吃的
自從大朋友去年送我薑餅仔 , 我就無時無刻都把他留在身邊
喜歡照相的我也常常帶他去玩和拍照
 
講左咁耐 , 其實薑餅仔係D乜野黎 ...?
就係佢啦 ~
 
大家好 , 我係薑餅仔 (揮手)
當初媽媽為準備禮物比薑餅姐姐 , 就一針一針縫我出黎
準備係聖誕日見姐姐
我仲承傳左媽媽 " 慳 " 嘅美德 , 我對眼同手腳嘅花紋
都係用環保袋黎做架 , 宣揚綠色信息
我係咪好靚仔呢
 
 
而薑餅姐姐 ( 即是我 ~ ) , 加插小薑餅 , 大世界這個部分
是因為也想把愛笑薑餅周圍遊歷的照片分享 ,
( 薑餅 : 其實計我話 , 咪又係姐姐無聊  嘻嘻~ )
 
聖誕當日的薑餅UCC Cafe
 
媽媽幾勁 , 疊到咁高 !
 
天寒地凍暖笠笠甜品

沒有留言:

發佈留言