2015年1月23日星期五

香港人的共鳴

 
我個名叫草妹,
有太陽叫既時候就係日頭
無太陽叫既時候就係夜晚,
有一樣野我比人叻既,就係我唔怕嘈
但我有一樣野同人都係一樣,會怕佢地病
我希望大家都會識跳呢隻太陽鵡
 
香港人的共鳴 , 舊時的回憶
在東方這個小角落中 ,
不時從何時開始香港變得愈來愈繁忙
每次旅行回港在飛機從上空俯望這個屬於我們的家 ,
在這裡我有我的家人 , 朋友 .
小小的 , 心頭卻很溫暖 ,
 
當人期望得到很多的時候 , 只是想活得簡單
這就是最大的幸福和祝福
 
                                                                        香港人上

沒有留言:

發佈留言