2013年11月21日星期四

支持本地有機種植 !

 
早前買的一大個南瓜吃完了,
昨天放學到一田超市走一轉 , 週看看這期有甚麼買 , 弄給牠們吃
看到門口十三元大大包有機豆苗
再看看包裝上寫著粉嶺有機農地出品的
牠們三個雖然從未吃過豆苗
最後仍支持一下 , 買回家 , 自己煮來吃也好吧
 
 
 
家裡這三個小孩有好處是 , 籠裡有甚麼新物件新食物也不怕
但兩隻太陽就要花點心思手餵才會吃得多 
( 明明就是想黏人吧 ~ )
 
豆苗糖
 
 
 
到這兩個硬要黏著我的小朋友
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
還有追加 , 蕃薯太陽
 
Conformity XD
 
 
 

6 則留言:

  1. 番薯是不是要熱的 鳥兒才喜歡吃?
    我有餵過我的寶貝番薯 因自己都常煮 但不太受歡迎
    是哩 你之前的面罩沒照顧了??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是給熱的 有無試過係佢面前 其實係鸚鵡既天性 因為要一隻鸚鵡試一樣新食物 首先就係要佢地睇到同伴食 出於好奇 佢地個mind 係 同伴都食 應該唔死得 佢地當左人係伴侶 所以你食 佢地都會好奇想食
      沒照顧好久了其實 初時也只是幫朋友湊大的 想過自己養不過講真我真是捉摸不到愛情鳥品種的性格 我養的都好惡 所以送給有經驗的人了

      刪除
  2. 原來這樣子
    我養的就真的很痴我,愈來愈乖
    所以每天都一回家就叫他們
    不過養太陽和雞尾都很足夠了:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實無話夠唔夠嘅 , 有時候兩面睇
      拎動物返屋企係要負責任 ,
      但當你照顧唔黎 , 或者根本無能力比到 quality of life 佢地
      其實 我會選擇交比更適合嘅人 , 人生太多個未知
      但當然啦 , 我三隻小朋友都好錫佢地
      不過宜家黎講 , 要比到每隻相等時間 , 三隻真係好夠啦
      三隻都好乖好聽話 我好鐘意佢地 =)

      刪除
  3. 豆苗正~佢地食得咁爽~搞到我都想食xd
    綠頰加入了 :D
    性格有待捉摸~
    有時好鬼嗲~有時避開人(怕?未適應?)
    磅重..好輕/。。
    4-5個月大"係61g-63g飄浮"
    就黎過佢第一個冬天
    好驚"成日諗有咩野可以比佢食
    等佢長啲肉"大隻啲過冬
    Do you have any suggestion ><?

    回覆刪除
    回覆
    1. Green Cheek Conures 大身極 , 其實都係 range from 60 to 80 g
      4-5個月大仲係好 bb , 可以夜晚用 harrison 糧粉開暖水餵食補充
      冬天重點係應該放係保暖 , 食咩反而係其次
      當然食得好身體好會幫助過冬

      其實 鸚鵡都好似人咁 , 唔同時間有唔同情緒 , 亦有唔同反應
      當佢避開人 則係唔想你搞佢 , just let it be !
      就算我兩隻幾聽話都好 , 我係屋企都係採取自由政策
      我唔會要求每刻都要佢服從 , 但要服從嘅時候就必須盡量令佢專心
      就算我係屋企同佢地練飛 , 都係好輕鬆咁同佢地玩
      做到將遊戲氣氛加入訓練 , 所以佢地好樂於服從更會主動自己做訓練動作

      另外新回家 未熟習人好正常
      要d時間比佢適應你地

      刪除