2013年10月26日星期六

細膩 , 這份溫暖 - 城門水塘

 
相機背後咔喳一聲 , 拍下的 不只是影像
留下的, 還有鸚鵡細膩的感情
一份細膩的愛 , 將這份溫暖 , 分享
 
今天天氣涼涼的 , 和草媽去城門水塘了
遇到很多好人好事 , 給大家分享了今天的照片了
 
 
 
Echo : 吖吖吖吖吖吖吖 ..... um  神咁早比人拎出黎神運好眼訓 (呵欠)
 
 
Happy : 看 ~ 我也刷好牙了
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 則留言:

  1. 他們毛色直的很美很美!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以成日出到街都會比人問係咪假 , 我都覺靚到好假~
      不過其實我鐘意珍達多過太陽 :P

      刪除
  2. 佢地真係好靚,可分享下用咩飼料嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 關於我個人覺得好的食品推介
      http://theconurehandbook.blogspot.hk/search/label/%E5%81%A5%E5%BA%B7%E9%A3%9F%E5%93%81

      選擇食物的理論;
      http://theconurehandbook.blogspot.hk/search/label/%E9%A3%9F%E7%89%A9%E7%9A%84%E9%81%B8%E6%93%87

      刪除
  3. 現在快冬天了,在糧食方面我需要有什麼增添的嗎,好讓雀雀身體健康?
    我的愛鳥又親我多點了:)謝謝你的分享
    可能我太心急了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實無咩特別 你的是bb 嗎? 如果係 可以一星期兩三餐high potency 同埋可餵比平時多一點高熱量食物 其實 最緊要係好好保暖保暖

      刪除
  4. 和尚四個多月大了
    有隻lb1歲多 另外兩隻三個月左右

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦 佢地太細啦 有磅重嗎?我自己就咁睇 鸚鵡既餐單應該由細調理好 盡量比多點不同食物佢 對於鸚鵡bb 黎講 佢地既安全感其實係建基於飽肚感同適合既温度 食物既營養固然重要 但都要食得飽 屋企温度對於佢地黎講都好緊要 你可以上網查下佢地本身野外居住環境係點樣 咩天氣 首一年過冬對於鸚鵡黎講係大挑戰 所以要好小心處理 比我揀 我會用暖燈暖爐 加放濕氣 但除住鸚鵡年紀增長 其實佢身體開始強壯 過冬只要唔吹風 又唔會環境温差起落太大 其實問題唔大的

      刪除
  5. 有磅的問過birdy house
    Winnie都說是健康的磅數
    我會好好做research的 讓他們健康快樂:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係win姐出品 咁一定無問題啦!一定又乖又叻身體又強壯
      加油呀!

      刪除