2013年10月29日星期二

Hello Dear

 
Happy : Hello Dear ~ 
天氣涼了 大家記得要注意保暖

8 則留言:

  1. 好舒服喎,師姐可以po下佢地屋企佈置比我參考下嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://i1350.photobucket.com/albums/p764/happysunconure/1239512_10151791558877550_967930405_n_zpsce8bf13e.jpg

      刪除
  2. 用亞加力膠箱for室內同外出用呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實用acrylic 造屋企個籠 主要係想隔音隔粉 但如果無咩特別 其實唔需要用到膠籠 不過如此長期實用性 可以用stainless steel 就唔需要擔心鐵鏽中毒問題

      刪除
  3. Hello~最近我想換個膠籠隔粉~見到你之前有篇文章~個新籠超大"雀雀真幸福:D但我想問下你個個細啲慨籠大約係咩size?

    回覆刪除
    回覆
    1. http://www.youtube.com/watch?v=o-vRGYAe9pY#t=59

      對不起 確實的 size 忘了 , 但有拍片可作參考
      不過如果係隔粉用 , 我猜啦 ~ 應該係葵或者係灰仔 ~~
      一個籠對於本身係野外運動量大嘅鸚鵡黎講 , 當然愈大愈好
      但如果屋企係放唔落 至少都比佢夠打橫完全伸展對翼 , 我同飛鸚訂的
      你可以去請教佢 ~ 佢造過咁多籠一定比我經驗更多

      刪除
  4. 好~我去問下~唔該晒~:D
    係雞尾xd平日冇事~但佢最近好愛拍翼"啲鼻敏感又番發"所以就想換一換籠"黎緊冬天又唔洗咁寒x)
    仲有事想請教~最近想添一位綠頰小太陽做新成員~但天氣開始凍*而家養4個月到慨會唔會好容易病o"o?

    回覆刪除
    回覆
    1. 錐尾鸚鵡一般一成熟期係三歲而多數歲半前身體仲未穩定
      我們一般不建議新手於冬天購鳥 , 無論鸚鵡是否幼鳥在天氣寒冷下轉換環境的鸚鵡普遍會比較大機會因為在壓力下 , 抵抗力變弱而著涼 由其係幼鳥
      其實如果只係一隻雞尾 除非你真係好想要膠籠 唔係其實用膠籠養雞尾係好誇張既一件事 一個膠籠既價錢可以買到十幾隻雞尾@@ 有alternative 係可以自己買膠片圍籠 個價錢會平過你專登訂一個

      刪除